1. Facebook
A.
+ Tavoittaa paljon ihmisiä
+ Yritys saa näkyvyyttä ja tunnettuus kasvaa
+ Yritys saa lisää kävijöitä FB-sivuille
+ Voi pitää kyselyitä ja saa tietää vähällä rahalla ja vaivalla mistä asiakkaat ovat kiinnostuneita
- Tykkää ja jaa kilpailut houkuttelee ihmisä hetkellisesti ihmisiä tykkäämään mutta kiinnostus loppuu kun kisa ei ole enää voimassa
- Facebook sivun eteen pitää tehdä töitä jotta sisältö on kiinnostavaa, muuten ihmiset ei vieraile siellä
B.
CPC = cost per clic tarkoittaa että jokainen klikkaus maksaa. Klikkihinta vaihtelee paljon. Suomessa yksi klikkaus voi maksaa muutama kymmenen senttiä, ulkomailla hinnat taas ovat paljon alhaisempia.
CPM = cost per mille maksetaan x euroa per 1000 mainoksen nähnyttä ihmistä. Tällä tavalla saa tuotteelle näkyvyyttä.
C.
2.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti