maanantai 2. tammikuuta 2017

Somemainonta Facebook



1. Facebook
A.
+ Tavoittaa paljon ihmisiä
+ Yritys saa näkyvyyttä ja tunnettuus kasvaa
+ Yritys saa lisää kävijöitä FB-sivuille
+ Voi pitää kyselyitä ja saa tietää vähällä rahalla ja vaivalla mistä asiakkaat ovat kiinnostuneita
- Tykkää ja jaa kilpailut houkuttelee ihmisä hetkellisesti ihmisiä tykkäämään mutta kiinnostus loppuu kun kisa ei ole enää voimassa
- Facebook sivun eteen pitää tehdä töitä jotta sisältö on kiinnostavaa, muuten ihmiset ei vieraile siellä

B.
CPC = cost per clic tarkoittaa että jokainen klikkaus maksaa. Klikkihinta vaihtelee paljon. Suomessa yksi klikkaus voi maksaa muutama kymmenen senttiä, ulkomailla hinnat taas ovat paljon alhaisempia.
CPM = cost per mille maksetaan x euroa per 1000 mainoksen nähnyttä ihmistä. Tällä tavalla saa tuotteelle näkyvyyttä. 

C.


2.


 Hingunniemen mainos on yksinkertainen ja iloinen. Siinä on esitelty hyvin minkälaisia asioita hinkulassa tehdään, tässä juuri kengitys.



 Pemo on tehnyt hyvin yhteistöitä tunnettujen tubettajien kanssa, sillä tavalla saa todella hyvin tunnettuutta nuorten keskuudessa. 

3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti